۱۳۸۹ تیر ۲۸, دوشنبه

مدافع حقوق بشر عباس ارشادی فر

روزنامه نگار آزاد عباس ارشادی فر سر دبیر روزنامه اینترنتی حامی سبز نیوز
من عباس ارشادی فر تبعه کشور ایران که درخواست پناهندگی خود را به UNHCR ترکیه دفتر آنکارا تسلیم کرده ام توسط سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا شناسایی شدم و پس از گریز و فرار مجبور به ورود به ایران شده ام و الان در ایران به طور مخفیانه زندگی و روزنامه نگاری را در پیش گرفته ام و برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران و رسیدن ایران به لیبرال دموکراسی در تلاش هستم و همچنین برای آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی و روزنامه نگاران و مدافعان حقوق بشر در تلاش هستم خانم نرگس محمدی و خانم شیرین عبادی شما تنها نیستید ما مدافعان حقوق بشر به حقیقت دریافته ایم که جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین کشور یاغی و ناقض حقوق بشر است کمترین استانداردهای جهانی در زندانهای ایران برای زندانیان سیاسی و عقیدتی رعایت نمی شود و اصول انسانی سی سال است که زیر پا گذاشته شده است من مدافع حقوق بشر و روزنامه نگار آزاد که سردبیر روزنامه اینترنتی حامی سبز نیوز را عهده دار هستم به صراحت اعلام می کنم که حکومت جاری ایران فاشیسم مذهبی و استبداد دینی و دیکتاتوری از نوع یاغی گری و دینی است و برای تغییر شرایط کنونی ایران و رساندن ایران به دموکراسی همت ملت سبز ایران را می خواهد آفرین به بازاریان تهران و تبریز و اردبیل و سایر شهرهای ایران که با اعتصابات و نافرمانی های مدنی برای رسیدن ایران به دموکراسی و یک حکومت سکولار و مردم سالار در تلاش هستند


عباس ارشادی فر مدافع حقوق بشر است که برخواسته از ملت سبز ایران برای حضور سبز ملت در 22 خرداد 89 و 18 تیر 89 فراخوان صادر کرد و چشم دیکتاتوری را کور ساخت اینبار قدم های محکم تر من و تو ما می شود و ما هستیم چون ایران هست و چون کوروش کبیر می خواهد حقوق بشر در ایران ضایع نشود گر نرویم نیستیم چون می رویم ما هستیم و ایران هست و فردا برای من مدافع حقوق بشر عباس ارشادی فر آزادی ایران افتخار است و روزنامه نگار آزاد که توانست جرات نوشتن در ایران را حفظ کند و مدافع خون ریخته جوانان ندا و سهراب و فرزاد ها شود حامی سبز نیوز به شما ملت سبز ایران مژده می دهد که آزادی در یک قدمی است و آخرین قدمهای سبزمان را محکم تر برداریم و برای دموکراسی فردای ایران جشن بگیریم که ایران از آن ما است و آزادی برای ما است و صبح نزدیک شده است.

هیچ نظری موجود نیست: