۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

زیر ساخت های غلط نظام آخوندی ایران

روزنامه نگار آزاد
آخوندهای مصرف گرا ایران را به تباهی کشیدند


سی سال است که بودجه مملکت را با نفت می بندند و رشد دیگر صنایع که بتوانیم تولیدات غیر نفتی و ارز آوری های آنچنانی داشته باشیم در عرض سی سال نداشته ایم و فردا که نتوانیم نفت استخراج کنیم و یا منابع نفتی تمام شود بودجه ایران با چه برنامه هایی بسته خواهد شد . دولت آقای احمدی نژاد که بیشترین سهم واردات در این سی سال را داشته و از تولید کنندگان داخلی حمایت نکرده و صنایع مختلف و کارخانه ها و کارگاه هایی را در عرض این 5 سال نا کار آمدی دولت به ورشکستگی و تعطیلی کشانده وعده بهشت دادند و هاله نور در سر پروراندند و به زیر ساخت های کشور آسیب جدی وارد آوردند کشوری که بیشترین منابع زیر زمینی و معدن و نفت و گاز را دارد الان بزرگرترین وارد کننده بنزین و گندم در جهان شده است .

شاعرانه صحبت کنم تیغی خواهد بود بر دل هر وطن پرست عاشقانه صحبت کنم ایران را از دست عرب ها پس خواهیم گرفت و عاقلانه صحبت کنم این آقایون دو سه روزی بیشتر نمی توانند با دیکتاتوری شب را به روز برسانند

ایران من آزادیت عشق همه

در دست من در دست تو

سبز است همه

مست ره است عاقل کسی

عاشق شود ، عشق وطن

آزادی این هموطن

در دست توست در دست من

آزاد شو ایران من

آزادیت عشق همه

در یاد تو

در یاد من

زندانی عقیدتی

خاموش کند این فتنه را

پایان دهد این خطبه را

در یاد تو در یاد من

ایران من

آزادی اندیشه ها

عشق همه ، عشق منه

آزاد شو ، روشن بمان

وقت سحر نزدیک شده

آخوند، هم رفته شده

ایران من زنده شده

زنده بمان ، ای هموطن

آزادیت عشق همه

در دست تو ، دست منه

آزاد شو

آزادیت عشق همه

هیچ نظری موجود نیست: