۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

عبور از دیکتاتوری و رسیدن به دموکراسی همت تو را می خواند

روزنامه نگار آزاد
اینبار سکوت تو خیانت است به جنبش مدنی و آزادی خواهی ایران ، اینبار دستان تو می تواند رهایی بخش زندانیان سیاسی و عقیدتی شود ، اینبار ایران به تو افتخار می کند هموطن به پا خیز که خیزش سبزت ترانه و ندا شد و سهراب پیروز میدان و فرزاد معلم اخلاق و ادب و شهامت ، به پا خیز که سمبول آزادی ترا می خواند با صدای ترانه و با تبسم سهراب ، اینبار ندا می آید هموطن برخیز که صبح آزادی در یک قدمی است ، اینبار می شود و می توانیم به لیبرال دموکراسی دست بیابیم .


سرود تو شکوه من ، وجود تو سرود من ، بمان پیشم نرو تنهایم صدایم کن که آزادی اینجاست ، فروغ تو وجود من ، سجود تو سجود من ، بخوان با من سرود آزادی

ندا هستم ، کنار تو ، کنار او نشسته ام

به پا خیزید ، نمانید خواب، سحر نزدیک ، صدا آمد ، ندا اینجاست

ترانه نیز هم

شده با من

کنار هم ، آزاد ایران ، آزاد ایران

من روزنامه نگار آزاد عباس ارشادی فر اگر نتوانم حقایق را برتابم و با رعایت ادبیات سیاسی همواره در تلاش هستم مدافع حقوق بشر باشم و نگذارم که حقوق بشر در ایران بیشتر از اینها ضایع شود

خانم شیرین عبادی سمبول یک زن ایرانی و اصیل صدها و هزار ها نمونه در داخل ایران است کمپین یک میلیون امضاء برای رسیدن خانم ها و زنان ایرانی برای حقوق تساوی زن و مرد است آقای احمدی نژاد چرا حقوق زنان ایران را پایمال کرده است یا بهتر بگوییم اسلام یک ابزاری شده برای آقایون مملکتی که حقوق زنان و حقوق بشر پایمال شود

من اگر بنشینم و ننویسم و تو اگر بنشینی چه کسی برخیزد، برخیز و بگو که ایرانی ام و افتخار می کنم که کوروش کبیر بنیانگذار حقوق بشر است ولی مملکت دست آقایون افتاده تا از دستشان بیرون نیاوریم این اشغالگران عرب را از ایران بیرون نکنیم روی ندا و ترانه و سهراب نمی خندد

به تو می گویم هموطن تو که معنای آزادی و عشق ایرانی هستی من هستم و تو هستی من و تو ماهستیم گر نرویم نیستیم ، پس ما می رویم به سوی آزادی و آزادی می آید برای ایران ، شاد و خرم باشید چون در قدم های آخر سرنگونی دیکتاتوری و رسیدن به دموکراسی هستیم

اگر باز نگردم مثل سهراب و ترانه و خواهم شوم فرزاد و ندا اگر قلم هایم را شکستند و قدم هایم را نیز، هموطن تو از خود قلمی بساز با قدم های محکم برای عبور از دیکتاتوری و رسیدن به دموکراسی

هیچ نظری موجود نیست: