۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

نامه سرگشاده عباس ارشادی فر روزنامه نگار آزاد، سردبیر روزنامه اینترنتی حامی سبز نیوز به آیت الله خامنه ای

روزنامه نگار آزاد
آقای خامنه ای هیچ حکومتی شمعی ندارد که فتیله ایی مادام العمر داشته باشد ، و تا صبح روشن بماند و سران حکومت در چاه نیافتند ، فتیله شمع نظام جمهوری اسلامی سی سال در حالت نیم سوز، شمع نظام را روشن کرده بود و به افرادی خاص به قول خودتان خواص، روشنایی می بخشید که در چاه نیافتند و موقعی که طوفان جنبش سبز راه افتاد در یک کشتی نظامی که سکاندارش آقای احمدی نژاد است سوار بشوید غافل از اینکه این کشتی سوراخ شده و غیر قابل تعمیر است .


طوفان نوح در راه است و هستند کسانی که تمایلی به سوار شدن در کشتی سوراخ شده نظام را ندارند در بدنه همین کشتی نظام هنوز شاید تعمیر کارانی همچون آیت الله رفسنجانی و آقای خاتمی و مهندس میر حسین موسوی و شیخ اصلاحات جناب آقای کروبی باشند ولی تک تک آنها را تهدید به انداختن درقعر دریا کردید !

حاصل چیزی نشد جز بیداری خفتگانی که سی سال در غار اصهاب کهف خفته بودند و منتظر جرقه ای ، روزنه ای که شاید یک باریکه نور از حقایق برملا شده بتابد و ملت را بیدار کند.

شعارها از مرگ بر اسراییل و امریکا تغییر پیدا کرده به مرگ بر روسیه ، آقای خامنه ای 8 درصد خزر برای ما باقی مانده ، آیا پطر کبیر های دیگری هستند هنوز که می خواهند از طریق کانال زدن از خزر به خلیج فارس راه پیدا کنند؟

و آیا افرادی هنوز مانده در بدنه کشتی نظام که شنا بلد باشند و غرق نشوند و به ساحل برسند و ادامه راه حضرت امام : راه قدس از کربلا می گذرد را ادامه دهند؟ و اسراییل را از نقشه جهان محو کنند؟

آیا هاله ای پر از نور در ذهن تصور کردن مشکل نان شب ملت را حل خواهد کرد؟ و یا ما می خواهیم اسلام را با اتم صادر کنیم و صادرات غیر نفتی را افزایش دهیم؟ و همه و همه حاکی از بی عدالتی های گسترده و کشت و کشتار و زندانیان سیاسی و عقیدتی را دارد ، یک رفراندم آزاد و فعالیت های آزاد احزاب می تواند کشتی سوراخ شده را شاید تعمیر کند و رای مردم اسم کشتی را خواهند گذاشت شاید اسم کشتی لیبرال دموکراسی باشد که کف خواسته های جنبش سبز نیز دموکراسی و رفاه اجتماعی است

شما را دعوت می کنم به برگزاری رفراندم آزاد برای عبور از بحران اخیر و جلوگیری از برادر کشی در ایران

هیچ نظری موجود نیست: