۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

من و تو ما هستیم من و تو می رویم به سوی آزادی، گر نرویم ، نیستیم

روزنامه نگار آزاد
لشکر کیک و ساندیس به قول دوست خوبمان و همکار گرانقدر جناب آقای دکتر محسن سازگارا 22 خرداد آماده باش هستند مبادا که ملت بتواند از دیکتاتوری عبور کند و لیبرال دموکراسی را در ایران برقرار کند


سپاه ، بسیج و مزدوران رژیم اینبار زیر کشیده می شوند و اینبار صدای ملت از ندا ها و ترانه ها انرژی گرفته و گوش استبداد دینی و حاکمان دیکتاتوری را کر خواهند کرد

من و تو در 22 خرداد می توانیم تبسمی از لبخند ندا را در آخرین وداع زنده نگه د اریم سهراب که پیروز میدان شده است و از دیکتاتوری افسانه نظام ولایت فقیه عبور کرده است

اینبار عباس ارشادی فر روزنامه نگار آزادی است که می خواهد صدای این جنبش آزاد خواهی ایران شود ، اینبار همه کنار یکدیگر لیبرال دموکراسی را صدا کرده و با نگاه ندا و ترانه و فرزاد ها نوری دیگر به مسیر صاف لیبرال دموکراسی خواهند بخشید

من و تو ما هستیم من و تو می رویم به سوی آزادی، گر نرویم ، نیستیم

صدای تو نگاه من

نگاه من ندای تو

ندای تو ندای ما

شویم آزاد

پیروز میدان

سهراب شده پیروز

ندای تو ، آزادی است

صدای من ترانه هم

شده با هم

کنار هم

ایران من

دموکراسی نشسته

دیکتاتوری شکسته

صدای تو ، صدای من

آزاد ایران ، آزاد ایران

هیچ نظری موجود نیست: